Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

poniedziałek, 5 września 2016

Matura #1

To. Będzie. Masakra.
Chyba już się domyślacie o czym mówię. Tak, w tym roku będę przystępować do matury. Dla ciekawskich: rozszerzenie piszę tylko z polskiego. Chyba. Właśnie obejrzałam arkusze egzaminacyjne matury rozszerzonej z języka polskiego. Jestem załamana tym co zobaczyłam. Może wiecie ( albo i nie), że na tym egzaminie jest do napisania tylko (albo aż) wypracowanie. Osobiście uwielbiam pisać i raczej dobrze sobie z tym radzę, więc teoretycznie nie powinnam się o to martwić. Ale wiecie co? Tematy są straszne. Nie wiem czy sobie z nimi poradzę. Postanowiłam zrobić między normalnymi postami serię o maturze. Będę opisywać moje odczucia, refleksje, postępy w nauce i mogą się od czasu do czasu pojawić jakieś rady, jak się uczyć i czego dokładnie. Posty będą opatrzone hasztagiem #maturanakoncuswiata. Będzie mi bardzo miło, jeśli będziecie nim oznaczać zdjęcia/posty na portalach społecznościowych!

M. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz